Základná umelecká škola Jána Fischera – Kvetoňa v Seredi, ako verejný obstarávateľ v zmysle zákona NR SR č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení vykonáva prieskum trhu na zákazku s nízkou hodnotou.
Názov zákazky:
„Nákup hudobného nástroja-klavíra pre Základnú umeleckú školu Jána Fischera – Kvetoňa v Seredi“.
Druh zákazky:
Tovar
Hlavné miesto dodania tovaru – sídlo dodávateľa.:
Základná umelecká škola Jána Fischera – Kvetoňa, Komenského 1136/36, Sereď.
Stručný popis zákazky:
- Predmetom zákazky je nákup 1 ks hudobného nástroja – klavíra (krídla) pre hudobný odbor Základnej umeleckej školy. Nástroj sa obstaráva do špecifických priestorov koncertnej sály školy, preto je nevyhnutné vyskúšať jeho zvukové vlastnosti a posúdiť samotnú veľkosť nástroja do určených priestorov. Nástroj musí zodpovedať rozličnej vekovej kategórií žiakov. Jeho nevyhnutnou súčasťou musí byť bezpečnostný zámok. Súčasťou obstarania je preprava do koncertnej sály školy spolu s prípadným ladením.
Termín dodania: do 30.06.2017
Podmienky:
- Predloženie kópie z Obchodného registra alebo Živnostenského registra na preukázanie že dodávateľ je oprávnený dodávať tovar – predmet zákazky
Spoločný slovník obstarávania (CPV):
37311100-2 – Klavíre
Predpokladaný rozsah dodávky:
Špecifikovaný v stručnom popise zákazky.
Predpokladaná cena zákazky:
Do 11.000,- € s DPH.
Podklady a informácie uchádzač získa na adrese:
Základná umelecká škola Jána Fischera – Kvetoňa, Komenského 1136/36, 926 01 Sereď, kontaktná osoba: Dagmar Šajbidorová,DiS.art. riaditeľka školy, tel.: 031/7893726, mobil: 0911 196 155, e-mail: zussered@azet.sk
Na základe špecifických podmienok je možné dohodnúť obhliadku priestorov 12.06.2017 (pondelok) od 12.00 do 17.00 hod.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo preskúšať zvukové vlastnosti nástroja po dohode s potenciálnym dodávateľom pred uzavretím zmluvy/objednávky.
Cenovú ponuku doručte na adresu:
Základná umelecká škola Jána Fischera – Kvetoňa, Komenského 1136/36, 926 01 Sereď, najneskôr do dňa 16.06.2017 do 9.00 hod. v uzatvorenej obálke s označením: „Nákup klavíra “- NEOTVÁRAŤ“
Kritérium hodnotenia ponúk:
Najnižšia celková cena v EUR s DPH.
S uchádzačom, ktorého ponuka bude spĺňať podmienky a rozsah zákazky pre verejného obstarávateľa najvýhodnejšie, bude uzatvorený zmluvný vzťah na dodávku tovaru. V prípade, že víťazná ponuka prekročí rozpočet zákazky verejného obstarávateľa, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zákazku nezadať. Proti rozhodnutiu verejného obstarávateľa o výbere najvhodnejšieho uchádzača pri postupe zadávania zákazky s nízkou hodnotou nie je možné podať námietky. Verejný obstarávateľ neposkytne žiaden preddavok. Predmet zákazky bude financovaný formou bezhotovostného platobného styku v lehote splatnosti faktúry. Uchádzačom bude zaslaná informácia o výsledku vyhodnotenia ponuky.
Dagmar Šajbidorová,DiS.art.
riaditeľka školy